Zoek je assistentie met jouw webshop?

webshop marketingHet is niet altijd eenvoudig om jouw doelgroep over te halen tot het doen van een aankoop. Je kunt goede diensten leveren of kwalitatief goede producten verkopen, maar er komt meer bij kijken als je een webshop hebt. Zo moet je ook gaan kijken naar webshop funnels. Hier heb je als ondernemer vaak geen weet van, waardoor je het vaak beter uit kunt gaan besteden. Assistentie van Lux Online Marketing met jouw webshop is dan de beste keuze. Maar wat kan deze assistentie jou dan bieden en welke voordelen behaal je eraan?

Webshop funnels essentieel voor de omzet

Webshop funnels zijn een belangrijk onderdeel van jouw website. De letterlijke vertaling hiervan is een webshop trechter. Het woord geeft eigenlijk al aan wat er gebeurt als de juiste informatie op jouw website staat: de lezer wordt via een soort trechter geleid naar de producten en diensten, zodat deze tot een aankoop overgaat. Je leidt jouw doelgroep hiermee door de website, zoals bijvoorbeeld met de productinformatie, die uiteindelijk leidt tot een lead. De anonieme bezoekers die jouw website hebben gevonden, worden hierdoor een belangrijk onderdeel van jouw bedrijf.

De verschillende stappen

De webshop funnels beginnen al bij het hoog verschijnen in de zoekmachines. Jouw doelgroep is op zoek naar een bepaald product dat jij verkoopt, waardoor deze op jouw website terecht komt. Ook advertenties op social media kunnen als eerste stap dienen. Daarna volgt een blog met informatie over de verschillende producten, gevolgd met een eventuele gratis weggever. Tevens kun je jouw lezers erop wijzen dat zij zich aan kunnen melden op de nieuwsbrief, zodat ze op de hoogte worden gehouden van nieuwe acties. Uiteindelijk volgt van hieruit de aanvraag van een offerte of een aankoop via jouw webshop.

Het realiseren in verschillende stappen.

De webshop funnels kunnen op verschillende manieren opgebouwd worden. Het is afhankelijk van jouw webshop hoe dit precies gerealiseerd wordt en waarbij jij assistentie nodig hebt. Zo kan het al zijn dat lezers uit nieuwsgierigheid naar jouw website zijn gekomen en de informatie gaan lezen. Je kunt er dan voor kiezen om een pop-up te laten maken waarin je een gratis weggever promoot. Dit kunnen producten zijn die aansluiten op de interesses van de lezer, waardoor zij hierop geattendeerd worden. En zo kan er een grote trechter ontstaan, waardoor de doelgroep steeds meer producten aanschaft en ook bekender wordt met jouw bedrijf.

Succesvol worden met jouw webshop

De sales-funnels zijn bij een webshop het belangrijkste, maar je kunt ook kiezen voor een webshop marketing. De webshop funnels hebben hierbij een functie: zoveel mogelijk bezoekers naar de website trekken. Wanneer je alles op de juiste manier aanpakt, gaat jouw omzet groeien. De investering die je gemaakt hebt door assistentie in te schakelen wordt hierdoor in een korte tijd weer terugverdiend en je zorgt ervoor dat jouw bedrijf zichzelf onderscheidt van de concurrentie. De producten gaan als warme broodjes over de toonbank en het bedrijf wordt succesvoller dan ooit tevoren. Je hoeft er zelf niets meer voor te doen.

Bron:Foto door Serpstat via Pexels

Contentmarketing ook beschikbaar in andere talen

content marketingWist je dat contentmarketing ook beschikbaar is in andere talen? Wanneer jij handelt in het buitenland kan dit handig zijn om te weten. Jouw website moet hier namelijk op aangepast worden. Zo kunnen teksten, video’s, afbeeldingen en audio eenvoudig overgezet worden en elkaar gaan versterken. Want dat is waar deze vorm van marketing echt om draait: zorgen voor een helder verhaal, wat begrepen wordt door de doelgroep. Ipsis is een bedrijf die jou daarbij kan helpen. Maar wat is contentmarketing precies?

Contentmarketing biedt meerwaarde aan de doelgroep

Contentmarketing is alle inhoud die zowel online als offline gedeeld wordt met de doelgroep. Dit houdt in dat er niet alleen tekst wordt gedeeld, maar ook audiovisuele onderdelen op de website en andere platforms. Hiermee wordt een verhaal verteld, waardoor de doelgroep precies weet wat er bedoeld wordt. Het moet dus wel informatie zijn waar de lezer iets aan heeft. Je hoeft het niet direct te koppelen aan de producten en diensten die je aanbiedt, maar kan ook meer achtergrond bieden bij een bepaald onderwerp. Het zorgt voor meerwaarde en de lezer voelt zich hierdoor ook meer verbonden met het bedrijf.

Verschillende voordelen voor jouw bedrijf

Dit levert jou direct voordelen op. Wanneer je gebruik maakt van contentmarketing kun je jezelf namelijk onderscheiden van de concurrentie. De meerwaarde die jij biedt, is namelijk niet bij andere bedrijven te vinden. Dit zorgt er weer voor dat potentiële klanten eerder geneigd zijn om de producten en diensten bij jou af te nemen en je gaat jouw omzet zien groeien. Hiervoor is niet altijd een uitgebreid aanbod voor nodig, zolang je het maar interessant weet te houden. Denk daarbij bijvoorbeeld ook aan veel gestelde vragen of bepaalde instructievideo’s. Jouw internationale klanten weten jou weer te vinden.

Jouw klanten internationaal bereiken

Als internationaal bedrijf moet je ervoor zorgen dat deze content niet alleen in het Nederlands maar ook in andere talen aangeboden wordt. Hier kan contentmarketing bij helpen. Verschillende vertaalbureaus kunnen voor jou aan de slag gaan om de teksten en andere content te vertalen, zodat deze ook begrijpelijk worden in het buitenland. Zo kun je jouw bedrijf langzaam uit gaan breiden en ga je merken dat je ook steeds meer klanten in andere landen gaat krijgen. Zij weten immers ook welke producten en diensten je aanbiedt en door de onderscheiding met de concurrentie gaan zij over tot een aankoop.

Een investering die zichzelf terugverdient

Contentmarketing is in eerste instantie een investering. Je betaalt voor het maken van de content, maar ook voor de vertalingen ervan. Echter werpt het direct zijn vruchten af. Als jij de doelgroep aan je weet te binden, verdien je de investering binnen een korte tijd terug. Je bent hierdoor verzekerd van de beste content en kunt jouw bedrijf naar hogere winsten brengen. En de andere talen hoef je niet eens volledig te beheersen om contact te maken met jouw klanten in het buitenland. Je bent er dus ook geen uren meer aan kwijt om alles te realiseren.

Online marketing uitbesteden in Nijmegen: hier let je op

online marketingWil jij jouw online marketing uitbesteden in Nijmegen? Dan zit je bij Aanpoters altijd goed. Het bedrijf combineert het bedrijfsleven met ZZP’ers, waardoor er altijd voldoende hulp voor jouw beschikbaar is. Het marketing bureau in Nijmegen zorgt er te allen tijde voor dat jouw marketing op alle platforms up-to-date blijft en klanten jou gaan vinden. Maar wat kun je er eigenlijk van verwachten? Onderstaande informatie geeft jou alle kennis die je nodig hebt om de marketing van jouw onderneming uit te besteden en de klanten binnen te halen die nodig zijn voor een hogere omzet.

Een marketing bureau in Nijmegen combineert

Het marketing bureau in Nijmegen zorgt ervoor dat je altijd iemand hebt die de online marketing voor jou kan regelen. Dit komt doordat het bedrijf de persoonlijke aandacht en flexibiliteit van een ZZP’er combineert met de grote marketingbedrijven. Hierdoor gaat het werk ook altijd door wanneer er ziekte is, maar heb je wel altijd een aanspreekpunt tot jouw beschikking. Wel zo handig als je ervan verzekerd wilt zijn dat iemand jouw onderneming door en door kent en de advertenties hierop aan kan passen. Iedere wijziging wordt hierdoor op de juiste manier doorgevoerd.

Altijd vanuit het bedrijf geredeneerd

Daarbij wordt gekeken naar wat jouw bedrijf nodig heeft om meer omzet te kunnen draaien. Het marketing bureau in Nijmegen denkt daarom altijd met jou mee en bekijkt daarbij ook eerdere stappen. Zo wordt er ook gekeken naar de verschillende soorten marketing en kan er zelfs meegedacht worden over een nieuwe website. Het bedrijf heeft namelijk voor iedere dienst een professional in dienst en werkt daarbij samen met een groot netwerk aan specialisten, zodat jij de webshop krijgt die je wenst of een succesvolle social media campagne. De promotie rondom jouw webshop was nog nooit zo eenvoudig.

De doelstellingen en de doelgroep

Het is dan wel goed om te bekijken wat je allemaal nodig hebt van het marketing bureau in Nijmegen. Niet ieder bedrijf is namelijk bij dezelfde stappen gebaat. Zorg er daarom voor dat je ook voor jezelf helder op een rijtje hebt wat jouw doelgroep is en op welke manier deze aangesproken wordt. Tevens is het verstandig om de doelstellingen van het bedrijf goed voor ogen te houden. Je hebt hierdoor al veel informatie bij de hand voor wanneer je met een specialist rond de tafel gaat om de vervolgstappen te bespreken. Hierdoor is het ook sneller een succes en hoeven er slechts kleine aanpassingen in het proces plaats te vinden.

Een winstgevende investering

Een marketing bureau in Nijmegen helpt jou dan om alle campagnes en andere promotiematerialen op jouw bedrijf aan te laten sluiten. Of het nu offline of online is, de professionals maken het mogelijk. Dit zorgt er weer voor dat jij tijd hebt voor andere onderdelen van de bedrijfsvoering. Je hoeft je immers nergens meer druk om te maken, behalve de zaken die er echt toe doen. Door te investeren in een marketing bureau kun je uiteindelijk alleen maar winsten behalen.

Bron:Foto door Dominika Roseclay via Pexels

Vijf tips voor klanten werven


Een bedrijf begint bij een goed idee. Wanneer jij van de grond hebt gekregen wat je in gedachten had, is het tijd om aan klanten te komen. Enkel je bedrijf openen is niet voldoende. En een bedrijf heeft uiteraard klanten nodig, want klanten zijn als het ware jouw omzetvergroters. Maar hoe kun je op een zeer efficiënte manier klanten werven?

Sociale Media

Tegenwoordig gebruikt de enorm grote meerderheid internet. En op het internet zijn er daarmee verschillende platformen om te laten zien wie jij bent als persoon. Dit kan ook voor je bedrijf gelden. Denk aan Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram, et cetera. Begin bij het maken van een eigen pagina waar goed staat omschreven wat jouw bedrijf doet en waar het voor staat. Hiervoor nodig je mensen uit, wellicht mensen die je daadwerkelijk kent als vrienden en familie. Deze mensen kunnen jouw pagina namelijk vervolgens ook weer delen, om zo een breder netwerk te creëren. Hiermee vergroot je de naamsbekendheid van je bedrijf. Dit leidt tot een potentieel groter klanten bestand.

Adverteer onder de juiste doelgroep

Wanneer je een bedrijf hebt, moet je als eigenaar de gewenste doelgroep van dit bedrijf goed in kaart brengen. Wat is de gemiddelde leeftijd van de klanten die je wilt aantrekken, is er voorkeur in geslacht, wat zijn hun hobby’s, waar komen ze vandaan, et cetera.
Deze mensen komen niet vanzelf naar je toe. Het is daarom slim om te kijken waar de doelgroep zich bevindt en wat hen aanspreekt. Vervolgens kun je daar op inspelen en adverteren op plekken, online en offline, waarvan jij weet dat de doelgroep het daar zal zien.

Goede vindbaarheid op Google

Als jouw bedrijf een dienst verleent bijvoorbeeld, of producten aanbiedt, is het zaak om ervoor te zorgen dat wanneer een potentiele klant op zoek is naar hetgeen wat jij hen kan bieden, jouw bedrijf makkelijk vindbaar is. Stel, je hebt een bedrijf in het repareren van scootmobiels. En een potentiele klant is daar naar op zoek. Dan is het voor jouw bedrijf zeer gunstig als Google jouw website als een van de bovenste zoekresultaten toont op Google.

Netwerk borrels

Naast de bekende vrijmibo’s (vrijdag middag borrels), zijn er ook ander werk gerelateerde borrels, namelijk de netwerk borrels. Hier worden borrels georganiseerd voor verschillende branches. Wanneer jij je aansluit bij een branchevereniging zul je mensen ontmoeten die geïnteresseerd zijn in het goed of dienst die jij biedt met jouw bedrijf. Hier is een net voorkomen en een vlotte babbel aan te raden, om zo aan klanten te komen.

Bedenk een activiteit

Hoe je ook onder de aandacht kunt komen, is het bedenken van een leuke activiteit waardoor mensen enthousiast raken. Denk bijvoorbeeld aan het geven van een workshop, deel proefmonsters uit, laat mensen proeven van wat je verkoopt of houd een wedstrijd. Stel, je begint een vishandel. Denk er dan aan om bijvoorbeeld op straat een wedstrijd te organiseren wie het snelst 15 haringen weet weg te werken. En degene die wint, krijgt een jaar lang korting op vis uit jouw vishandel.

 

Waarom is het verstandig om een Adwords-specialist in te schakelen?

Wil je de online vindbaarheid van jouw bedrijf verbeteren? Dan ga je waarschijnlijk eerst aan de slag met zoekmachineoptimalisatie (SEO). Je kijkt in dat geval kritisch naar de teksten op jouw site en past ze aan. Hierbij is het belangrijk dat je zoekwoorden op strategische plekken verwerkt. Niet iedereen boekt echter succes met SEO. Gelukkig betekent dit niet direct dat je jouw online vindbaarheid niet kunt verbeteren. Je kunt namelijk ook nog aan de slag met Search Engine Advertisinig (SEA). Hiervoor maak je gebruik van Google Adwords. Wil je hiermee aan de slag? Dan raden wij je aan om een specialist in te schakelen. Wij vertellen je hier waarom.

Uitbesteden is vaak goedkoper dan zelf aan de slag gaan
Indien je zelf nog nooit van Adwords gehoord hebt, weet je waarschijnlijk niet hoe je hiermee jouw online vindbaarheid kunt vergroten. Je kunt in dat geval een training volgen. Dit is echter niet bepaald goedkoop. Daarbij komt dat het maar de vraag is of je er genoeg aan hebt om zelf aan de slag te gaan met Adwords. Indien dit niet het geval is, heb je geld weggegooid. Hier hoef je niet bang voor te zijn wanneer je een Adwords-specialist inschakelt. Hij weet precies hoe Adwords in elkaar steekt, waardoor het geen uitzoekwerk vergt. Zo’n specialist kan dus direct voor jou aan de slag, waardoor de kosten beperkt blijven.

Kennis van zaken
Heb je zelf een Adwords-cursus gevolgd? Dan ken je de basis van dit advertentieprogramma inmiddels. Met de basis alleen kun je redelijk goed uit de voeten, maar je bereikt nooit het optimale resultaat. Dit is met een Adwords-specialist wel het geval. Zo’n specialist kent namelijk alle ins en outs van Adwords. Hierdoor is het voor hem een fluitje van een cent om een goede Adwords-campagne voor jouw bedrijf in te richten. Dit is iets waar je zelf  waarschijnlijk mee worstelt wanneer je enkel  de basis van dit advertentieprogramma van Google kent.

Resultaten zijn meetbaar
Je besteedt Adwords uit aan een specialist om het onderste uit de kan te halen. Je investeert immers geld in zo’n persoon en hij moet dit op de lange termijn terug gaan verdienen. Een specialist kan jou precies laten zien hoe het ervoor staat met een Adwords-campagne. Hij kan de resultaten namelijk inzichtelijk maken. Hierdoor kan hij terugkoppelen hoe bepaalde campagnes lopen. Indien er iets niet lekker loopt, kan hij bovendien direct ingrijpen. Op deze manier wordt een niet-succesvolle campagne mogelijk toch nog een succes.

Waar vind je een Adwords-specialist?
Ben je overtuigd van de voordelen van een Adwords-specialist? Dan wil je er waarschijnlijk zo snel mogelijk eentje inschakelen. Loop echter niet te hard van stapel, want lang niet iedere specialist is echt zo goed met Adwords als hij beweert. Heb je iemand gevonden die jou van dienst kan zijn? Zoek dan altijd eerst even op het internet of er positieve of negatieve beoordelingen of reviews over deze specialist te vinden zijn. Lukt het je maar niet om een Adwords-specialist te vinden? Dan kan Intelligent Online jou hierbij van dienst zijn. Deze specialist heeft zijn sporen inmiddels verdiend op het gebied van Adwords. Je krijgt daarom ook geen spijt wanneer je Adwords uitbesteedt aan deze specialist.

Online marketing uitbesteden in Utrecht

Als bedrijf wordt het steeds belangrijker om online goed vindbaar te zijn op het internet. Je moet hiervoor allereerst een eigen website hebben. Dit kun je namelijk zien als het online visitekaartje van jouw bedrijf. Denk echter niet dat het voldoende is om een eigen website te hebben. Nee, want dat is niet het geval. Indien je geen aandacht besteedt aan de vindbaarheid, komen internetgebruikers waarschijnlijk niet op jouw site terecht. Je moet dus meer aandacht besteden aan online marketing om goed vindbaar te worden op het internet. Dit kun je zelf doen, maar het is beter om dit over te laten aan een marketingbureau in Utrecht. Waarom? Dat vertellen wij je in deze tekst!

Je bespaart geld
Veel bedrijven besteden online marketing niet direct uit aan een specialist. De voornaamste reden hiervoor is dat dit kosten met zich meebrengt. Daarom wordt vaak eerst zelf een poging ondernomen. Doe dit echter niet wanneer er geen kennis van online marketing aanwezig is binnen jouw bedrijf. De kans is dan namelijk groot dat je het totaal verkeerd aanpakt. Je investeert mogelijk geld in campagnes die niets uithalen en dat is zonde.

Indien je het online marketing uitbesteedt aan een gespecialiseerd bureau, wordt er altijd een juiste aanpak gehanteerd. De medewerkers beschikken namelijk over de benodigde kennis en weten precies wat zij moeten doen om online marketing tot een succes te maken. Hierdoor werpt een campagne wel degelijk zijn vruchten af. Online marketing uitbesteden kost je op de korte termijn geld, maar op de lange termijn verdien je dit vaak moeiteloos weer terug met een goede aanpak.

Er zijn verschillende tools voor handen
Online marketing behoort tegenwoordig tot de orde van de dag. Steeds meer bedrijven zien het nut ervan in, waardoor er meer en meer in geïnvesteerd wordt. Om de boot niet te missen, doe je er goed aan om hier ook mee aan de slag te gaan. Heb je zelf geen kennis van marketing? Neem dan een online marketingbureau in de armen.

Grote voordeel van zo’n bureau is dat zij beschikken over verschillende tools voor online marketing. Hierdoor kunnen zij ervoor zorgen dat de online marketing van jouw bedrijf binnen de kortste keren een succes wordt. Zij stellen een campagne op, gebruiken verschillende platformen en zorgen er zodoende voor dat je beter zichtbaar wordt op het internet. Naast allerlei tools voor online marketing beschikt een professioneel marketingbedrijf ook over expertise. Zij weten wat er mogelijk is op het gebied van online marketing, waardoor zij altijd de juiste aanpak hanteren.

Een geschikt marketingbureau vinden
Omdat online marketing steeds belangrijker wordt, zijn meer en meer bedrijven zich toe gaan leggen op dit vakgebied. Hierdoor zijn er inmiddels talloze bedrijven die jou hierbij kunnen helpen. Indien je gevestigd bent in de provincie Utrecht of omgeving, wil je waarschijnlijk een bedrijf bij jou uit de buurt die de online marketing voor jou uitvoert. Dat is logisch, want de lijntjes zijn dan bijvoorbeeld een stuk korter.

Is het je nog niet gelukt om een geschikt online marketingbureau in Utrecht te vinden? Dan is Bureau OpMerkzaam mogelijk wat je zoekt. Zij kunnen jou helpen bij het verhogen van jouw naamsbekendheid en het verbeteren van de online vindbaarheid. Daarnaast creëren zij een sterkere band tussen jouw bedrijf en de doelgroep en vergroten zij het concurrentievoordeel van jouw onderneming. Kortom: je krijgt er geen spijt van wanneer je online marketing uitbesteedt aan deze specialist op het gebied van online marketing.

Online marketing uitbesteden in Eindhoven

Wil je de concurrenten in jouw branche te slim af zijn? Dan doe je er goed aan te investeren in online marketing. Je kunt een aantal personeelsleden een cursus laten volgen zodat zij de basis van marketing onder de knie krijgen. Dergelijke cursussen zijn echter niet goedkoop en bovendien is het maar de vraag of je er succes mee behaalt. Indien de online marketing niet zijn vruchten afwerpt, is dit natuurlijk zonde van je geld. Het is in dat geval beter om de marketing uit te besteden aan een online marketing bureau in Eindhoven.

Vergroot jouw online vindbaarheid
Als ondernemer heb je ongetwijfeld visitekaartjes die je aan mensen uit kunt delen. Hierop staan de contactgegevens van jouw bedrijf, waardoor mensen je makkelijk kunnen bereiken. Een papieren visitekaartje wordt tegenwoordig nog wel gebruikt, maar toch is het niet meer van deze tijd. Nee, want het digitale visitekaartje is een stuk belangrijker. Wat het digitale visitekaartje van jouw bedrijf is? De website. Wanneer mensen een bedrijf of product zoeken, richten zij zich tegenwoordig vaak eerst tot het internet. Indien jouw website niet goed vindbaar is, komen ze dus niet bij jou uit. Daarom is het allereerst belangrijk dat je de vindbaarheid van jouw website vergroot.

Vaak wordt gedacht dat je dit simpelweg doet door de teksten op een site te optimaliseren voor zoekmachines. Dit is inderdaad een onderdeel van zoekmachineoptimalisatie, maar SEO omvat veel meer dan dat. Wat te denken van linkbuilding bijvoorbeeld? Door links van jouw site te ruilen met andere websites, kom je namelijk hoger in de zoekresultaten. En dan hebben we het nog niet eens over de technische omgeving gehad. Ook hier moet je aandacht aan besteden om de vindbaarheid van jouw website te vergroten.

Maar er is meer, veel meer
SEO is een belangrijk onderdeel van online marketing, maar er is veel meer dan dat. Zo maken steeds meer bedrijven gebruik van e-mailmarketing en adverteren zij vaker op sociale media. Indien je hier geen ervaring mee hebt, weet je ongetwijfeld niet hoe je dit aan moet pakken. Een online marketing bureau kent het klappen van de zweep en kan jou hier dan ook bij helpen. En zo zijn er nog talloze andere zaken waarvoor je een beroep kunt doen op zo’n gespecialiseerd bedrijf. Neem bijvoorbeeld Search Engine Advertising (SEA), affiliate marketing, conversieoptimalisatie en online marketing strategie en advies. Een online marketing bureau inschakelen kost jou geld, maar op de langer termijn is het de investering zeker waard!

Verbeter de klantreis
De klant is koning. Dit geldt in fysieke winkels, maar ook steeds meer op het internet. Je moet het klanten immers zo gemakkelijk mogelijk maken wanneer zij jouw website bezoeken. Indien het lastig navigeren is, verlaten ze jouw site namelijk binnen de kortste keren. Online is het namelijk een stuk makkelijker om naar een andere winkel te gaan. Dit wil je natuurlijk voorkomen. Online marketing kan jou hierbij helpen. Je kunt websitebezoekers namelijk meenemen op een customer journey, ook wel klantreis genoemd.

Verkoop je producten of diensten via jouw website? Dan is het extra belangrijk om te zorgen voor een zo optimaal mogelijke klantreis. Een customer journey is in feite niets anders dan de reis die een websitebezoeker aflegt voordat hij of zij een product koopt of een dienst afneemt. Deze reis bestaat in feite uit vijf stappen: oriëntatie, afweging, aankoop, gebruik en evaluatie. Als ondernemer is het belangrijk te weten hoe jouw klanten deze reis beleven en ervaren. Is hier nu nog geen sprake van? Dan kan een online marketing bureau jou helpen om klantreizen te optimaliseren. Je weet zo een stuk beter wat het doel van de klant is voordat hij of zij een product koopt. Hier kun je op inspelen door jouw doelgroep bij iedere stap op een andere manier bij de hand te nemen of te benaderen. Je leidt ze als het ware door het hele proces en dat wordt ongetwijfeld als positief ervaren.

Een online winkel beginnen? Doe het goed

 

Een online winkel beginnen, dat kan tegenwoordig vrijwel iedereen. Er zijn tal van sites waar je binnen een paar minuten je eigen shop aan kunt maken. Makkelijk en snel, zo gepiept. Laat de verkoop maar beginnen. De realiteit ligt helaas een beetje anders.

 

Snel is niet altijd beter

 

Natuurlijk, in sommige gevallen is een kant en klare webshop prima. Als je bijvoorbeeld geen hele grootse plannen hebt, of wanneer je eerst even uit wilt proberen of het überhaupt iets voor je is, zo’n online winkel runnen. Het kan een goede manier zijn om even aan het echte werk te ruiken, en op kleine schaal te ontdekken wat er allemaal voor nodig is om je eigen webshop te runnen.

 

Wil je er echter echt serieus mee aan de slag, dan is er meer nodig dan een kant en klare winkel. Veel van dit soort sites bieden je gewoon net te weinig om van je shop echt een succes te maken. Je krijgt bijvoorbeeld geen goede URL, vaak eentje waar de naam van de aanbieder in verwerkt zit, en hebt weinig mogelijkheden om de winkel helemaal naar je smaak samen te stellen en in te richten. Wil je het professioneel aanpakken, dan ga je dus een stapje verder.

 

Een eigen adres: heel belangrijk

 

Het is als webwinkel heel belangrijk om een goede URL te hebben. Dat helpt je bijvoorbeeld enorm bij het adverteren en promoten van je shop: hoe gemakkelijker te onthouden, hoe beter. Bij voorkeur is de URL gelijk aan de naam van je winkel, check voor je je winkel een naam geeft dus eerst of de URL met deze naam nog beschikbaar is.

 

Ben je daaruit, dan is het zaak om deze URL ook echt op het internet actief te krijgen. Dat verloopt via een webshop hosting bedrijf. Andere hostingbedrijven kunnen het ook voor je realiseren, maar door te kiezen voor een bedrijf dat veel ervaring heeft met webshop hosting verhoog je de stabiliteit van je shop. De beste webshop hosting is er namelijk eentje die ervoor zorgt dat jouw shop 24 uur per dag, en met zo min mogelijk storingen online staat. Een onbereikbare site, is vergelijkbaar met een gesloten deur: daar zitten klanten niet op te wachten.

 

Is je hosting geregeld, dan is het tijd om je winkel op te bouwen en in te richten. Hier zijn hulpmiddelen voor, zoals goede softwarepakketten die het technische deel al helemaal voor je opgebouwd hebben. Aan jou om de winkel vervolgens verder ‘aan te kleden’ en precies de uitstraling te geven die je zoekt. Zorg dat je uniek bent, zodat mensen zich jouw winkel nog lang kunnen herinneren. Dat doe je door een unieke site te maken, maar ook door unieke, persoonlijke service te verlenen. Op deze manier onderscheid je je het best van al die andere webwinkels die het internet rijk is.

 

Waarom een online marketing bureau inschakelen?

Waarom een online marketing bureau inschakelen?

Als ondernemer ben je natuurlijk altijd op zoek naar manieren om jouw klantenbestand verder uit te breiden. Hier heb je vandaag de dag gelukkig talloze mogelijkheden voor. Veel ondernemers zetten vandaag marketing in om nieuwe klanten te werven en/of om hun producten aan de man te brengen. Lijkt jou dit ook wel wat? Dan kun je natuurlijk zelf een poging wagen om te beginnen met online marketing. Het is echter maar de vraag of je ook succes boekt met online marketing wanneer je er zelf mee aan de slag gaat. Daarom kan het verstandig zijn een online marketing bureau in te schakelen. Waarom? Wij zetten hieronder vier redenen op een rijtje. 

1. De kennis en ervaring is aanwezig
Een eerste voordeel van een online marketing bureau is dat zij beschikken over kennis en ervaring op het gebied van marketing. Ze weten welke middelen je binnen deze vorm van marketing allemaal in kunt zetten en hoe je ze precies aan moet vliegen. Het duurt dan ook niet lang voordat er succesvol een campagne is opgestart. Wanneer je zelf aan de slag gaat met online marketing is dit nog maar de vraag. Je weet waarschijnlijk niet waar je moet beginnen en hoe je de verschillende instrumenten het beste in kunt zetten. Een online marketing bureau is dus een welkome aanvulling wanneer je wilt beginnen met online marketing. 

2. Online marketing bureau gebruikt nieuwste technieken 
Sommige ondernemers denken dat zij aan online marketing doen wanneer zij een eigen website hebben en actief zijn op sociale media. Een website en sociale media spelen inderdaad een belangrijke rol bij online marketing, maar er is meer dan dat. Zo moet je jouw website bijvoorbeeld op de juiste manier inrichten om een hoge plek te bemachtigen in de zoekmachines. Dit doe je met behulp van SEO optimalisatie. Hiermee richt je jouw website zoekmachinevriendelijk in. 

Vaak wordt gedacht dat goede content voldoende is om een hoge plek te bemachtigen in een zoekmachine. De techniek achter de site en linkbuilding speelt echter ook een rol binnen SEO. Laat je online marketing over aan een online marketing bureau? Dan weet je zeker dat jouw site geoptimaliseerd wordt voor zoekmachines. Zo’n bureau gebruikt namelijk de nieuwste technieken voor online marketing.  

3. Alle resultaten zijn meetbaar
Indien je begint met online marketing wil je natuurlijk wel weten of het effect heeft of niet. Gelukkig kun je de resultaten van een online marketing campagne tegenwoordig meten. Hier zijn verschillende instrumenten voor. De kans bestaat echter dat je zelf niet weet welke instrumenten er zijn, laat staan hoe ze werken. Een online marketing bureau beschikt over de benodigde kennis hiervoor. Bang dat ze de resultaten voor zichzelf houden? Dat is niet nodig wanneer je zo’n bureau inschakelt. Nee, want zij zijn altijd transparant en laten je de resultaten zien. Werkt een campagne niet goed? Dan melden zij dit aan jou. Vervolgens wordt er gekeken naar eventuele aanpassingen om de campagne alsnog succesvol te maken. 

4. Je bespaart flink wat geld
Je verwacht het mogelijk niet, maar met een online marketing bureau kun je flink wat geld besparen. Dit komt allereerst door de bovengenoemde drie punten. Een online marketing bureau weet namelijk hoe de wereld van online marketing in elkaar zit. Hierdoor hoeft er nooit ellenlang nagedacht te worden over een campagne. Dit is vaak wel het geval wanneer je er zelf mee aan de slag gaat. Daarbij komt dat het binnen jouw bedrijf waarschijnlijk ontbreekt aan kennis op dit gebied. Hierdoor duur het (veel) langer voordat je succes boekt met online marketing. Indien je een online marketing bureau inschakelt, zie je direct resultaat. Het inschakelen van zo’n bureau kost je weliswaar geld, maar dit verdien je op termijn dubbel en dwars weer terug!

Laptop accu’s en adapters bestellen bij accu-adapter.nl

Wanneer je al een aantal jaren met je laptop aan het werken bent, dan kan het zijn dat er zich na een tijdje wel enige mankementen beginnen voor te doen. De laptop wordt te traag, software of hardware die niet al te goed meer werkt, een virus of iets anders. Maar je kan ook problemen krijgen met je accu of adapter. Een batterij die niet meer werkt en waardoor je constant je adapter moet insteken. Alles behalve handig en dan is het gemakkelijk als je gewoon een nieuw accu voor je laptop kan bestellen. Voor al jouw accu’s en adapters moet je bij accu-adapter.nl zijn! Ken je niet veel van laptops en heb je totaal geen idee hoe je moet beginnen aan een accu bestellen? Wij geven je tips mee, zodat jij zeker het juiste product bij jou thuis geleverd krijgt! 

Juiste laptop accu bestellen 

Om de juiste laptop accu’s te bestellen voor jouw laptop, heb je maar twee zaken nodig. Dat zijn het partnummer of onderdeelnummer en het laptop modelnummer! Haal het accu uit je laptop en daarop zal je een sticker vinden met het partnummer op. Dit nummer is aangegeven met P/N. Het laptop nummer kan je dan weer vinden op de sticker onderaan je laptop. Wanneer je deze beide hebt gevonden, geef je deze in op accu-adapter.nl om het accu voor jouw laptop te kunnen vinden.  Heb je het accu gevonden? Check dan zeker het voltage dat op je oude accu staat, het voltage van het nieuwe accu moet hiermee overeenkomen of mag niet meer dan 0,5 V verschillen. 

Laptop adapter bestellen 

Soms ligt het niet aan het accu van je laptop, maar aan de adapter hiervan en is deze aan vervanging toe. Om er zeker van te zijn dat je de goede adapter voor jouw laptop bestelt, heb je weer het laptop modelnummer nodig het partnummer of onderdeelnummer, maar dan deze keer van de adapter. Aan de onderkant van de adapter kleeft ook een sticker en daar staat het partnummer op, aangegeven met P/N. Geef je dit nummer in op de website, dan mag u er zeker van zijn dat de juiste adapter tevoorschijn zal komen! Een adapter bestellen voor je laptop en lekker thuis laten leveren is de boodschap! 

Waarom kiezen voor accu-adapter.nl? 

Wanneer je niet veel van laptops, adapters en accu’s kent, kan het een grote stap zijn om deze spullen online te kopen. Maar toch kan je dit met een gerust hart doen bij accu-adapter.nl. De producten die u aankoopt, zijn van de hoogste kwaliteit en de website is uiterst betrouwbaar! Jouw bestelling wordt bovendien snel geleverd en dit aan lage verzendkosten. Je hebt 14 dagen zichttermijn om je artikelen eventueel terug te sturen. Wanneer je dit doet, krijg je je geld terug overgemaakt zoals het hoort! Geen reden dus om te blijven sukkelen en gewoon bestellen maar!